Nu ska här smaskas...

2010-04-11 @ 17:21:36
... fiskgryta med räkor i! Och till det blir det ris...

Småbarnen är ute och leker i solen, det är bara lille Bror som är inne med mig. Kusinen är och hälsar på en annan kusin idag... så det är extra lugnt och skönt hemma!

Värstinnan och grannflickan var här och höll mig sällskap en stund... dottern hade inget toapapper hemma... så det var väl därför hon kom hit! För att sno lite!

Idag är kroppen helt omöjlig... klarar ingenting! Jag har så mycket jag skulle vilja göra... men inte orkar göra... men den dagen kommer väl också någon gång. Dagen då jag orkar!

Får nog ta mig i kragen snart och göra allt det jag borde göra...

Kommentarer
Postat av: Bakfia

sv: tack för din fina kommentar! baka något du också:)

2010-04-11 @ 18:43:48
URL: http://bakfia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0