Vilken dag...

2010-04-24 @ 16:51:18

Prinsen var jättesur när han kom och lämnade lill Fan... inte blev det någon storhandling inte! Divan var sur för att Prinsen var sur... plus att hon var deppig!

Lill Fan var sur för att stora syskonen var sura...

Och jag och Prinsessan var sura på varandra för att hon vägrade att hjälpa mig att plocka upp en massa saker från golvet som är jättesvåra för mig att ta upp med min jäkla rygg.

Alla var sura...

Kom i alla fall iväg för att köpa present till lill Fans kalas. Och jag köpte även ett gott te till Prinsessan som hon skulle ta med sig till sin tebjudning.
Kläder till både lill Fan och Prinsesan...

Prinsen och Divan som var med mig i köpcentret skjutsade sen bort sin lilla syster till tebjudningen... trots att de var så sura!

Sen när det är dags för henne att komma hem igen så ska jag ge mig ut på vandring och möta henne...

Vad sjutton ska vi äta idag? Känner inte ens för att laga något...

Hade helst bara velat gå och lägga mig, packa in mig från topp till tå och stänga ute alla oljud och bara sova!

Mat var det!


Kommentarer
Postat av: Kisse

Låter som en sån där dag när alla bara känner sig lite pissed-off?=)

2010-04-24 @ 18:13:10
URL: http://kissesnails.blogg.se/
Postat av: Kisse

Jo det är jätteroligt faktiskt, lite dyrt bara!

2010-04-24 @ 18:23:39
URL: http://kissesnails.blogg.se/
Postat av: Sandra af Munkakvarn

Herregud vad tiden går fort. Kändes ju inte alls som speciellt länge sedan. Dina barn är så otroligt vackra. Helt häpnandsväcklande faktiskt. Det brukar ju ofta vara lite olika hur man är lottad rent estetiskt i en syskonskara men dessa barn är ju verkligen löjligt perfekta allihop. Du har väldigt bra gener =) Martin har flyttat till Munkedal med sin tjej och mamma har flyttat in till Göteborg.

2010-04-24 @ 21:56:04
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0