Då går sommaren mot sitt slut...

2010-08-16 @ 10:17:06
Kvällarna börjar redan kännas lite höstiga... men samtidigt känns det fortfarande somrigt eftersom det är så varmt och kvavt!

Kanske dags att ta tag i bloggningen...

Har den senaste tiden varit riktigt duktig och shoppat kläder till mig själv... börjar känna mig riktigt mänsklig igen!
De svullna benen är under kontroll för tillfället...

Nu är det dags att börja ladda inför höst och vinter... barnen måste ha nya saker till skolan och så småningom även vinterkläder. Kanske skulle man ta sig en liten resa till Ullared...

I förra veckan blev jag glatt överraskad då jag träffade en av mina äldsta bloggvänner (Mrs Mulatt som numera har bloggen Baby Mama) nere i centrum på busstationen. Vi var båda på väg till våra jobb...

Jag var inne på Pressbyrån för att köpa halstabletter och när jag är på väg ut därifrån hör jag någon säga: Är du inte Mimia? Vänder mig och och där sitter min kära Mrs Mulatt...

Vi har inte träffats live förut... men hon var en lika god och glad tjej som jag trodde att hon skulle vara. Och så himla snygg! Vi hann inte prata så länge för bussarna kom...

Min egentid med de stora barnen har inte blivit av ännu... få se om jag lyckas få ihop dem i samlad trupp innan skolorna sätter igån igen.

Vi nöjer oss med det här idag... en liten mjukstart! :)

Kommentarer
Postat av: En magdansös dagbok

Åh det hade varit kul atts e dem! Om du nånsin har tid över får du gärna visa bilder =)

2010-08-16 @ 12:26:27
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Kiqi

Jag vet hur det är när orken inte räcker till för blogggen. Har haft mina tomma perioder jag med. Kul att se att du kanske orkar skriva lite igen =)



Det var så underbart att se dig! Du såg väl mitt inlägg om vårt möte.



Stor KRAM!

2010-08-16 @ 13:00:29
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Nina/habibty

Hej, ja snart är det höst med blåst å regn men oxå med en massa tända ljus och sitta hemma och se film. Vad kul att träffa Mrs Mulatt:) Kram Nina

2010-08-17 @ 19:36:23
URL: http://habibtynina.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0