Tiden går ... som sagt!

2010-08-31 @ 00:46:55
Och nu har man då blivit ännu ett år äldre... nästan så att man deppar ihop bara för det.

Fick ett par tröstande ord av Divan som inte visste att jag deppade... hon tyckte att jag såg ung ut!

Det var ju snällt!

Så nu var jag färdig för den här gången...

Har en massa att skriva och jag VILL skriva, men det är något som stoppar mig. Har jag plötsligt blivit anti-bloggning?




Jag läser en massa andra bloggar och vissa mår jag nästan illa av att läsa, så som de viker ut sig själva och sitt liv. Och då undrar jag stilla... finns det människor som tänker så om mig också?

Då vill jag inte blogga mer...

Kommentarer
Postat av: siv, också med åtta barn

Hm....jag har tänkt att jag ser hellre att jag själv lämnar avtryck efter mig än att andra ska lämna mina avtryck. Jag vill berätta min historia själv. För det går ej att leva spårlöst...hur gärna vi än vill det.

Om inte jag berättar min historia så gör någon annan det, tyvärr.

Men det är alltså bara en av de tankar jag har.

Sedan har jag vissa saker jag aldrig delar med mig av på bloggen, jag bloggar på mina villkor. Jag vill lämna avtryck, jag är nog en sådan person.....

2010-08-31 @ 20:58:03
URL: http://meromoss.blogg.se/
Postat av: only me

jag mår iaf inte dåligt av att läsa din blogg =)

grattis i efterskott!!

kram

2010-09-01 @ 21:53:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Nina

Hej, det var kul att du skrev litegrann igen:) Jag var mkt mer personlig och privat när jag var anonym men nu när alla jag känner vet att jag bloggar och många på ex jobbet läser min blogg då vill jag bara skriva om sånt som känns ok att lämna ut. Och det kan vara väldigt olika från person till person. Själv tränar jag på att inte bry mig om vad folk tycker. Människor tycker ju så mkt:) Kram Nina

2010-09-02 @ 21:45:14
URL: http://habibtynina.blogspot.com/
Postat av: regnnatt

Jag har aldrig känt att du viker ut dig och berättar för mycket. Ville bara säga det :)



För mig är bloggen en avlastningszon som har gett nya vänner (faktiskt), men just för att det är avlastning så väljer jag att vara anonym.

Det kanske ses som utvik ändå i vissas ögon...



Bara du själv kan känna om blogg är rätt för dig. Men tänk facebook... Där pratar vi utvik och yta hos många och hälften av de som finns hos varandra där skulle kunna prata facetoface ist. Blogg är nog bra ;)



(Händer som du ser att jag fortfarande tittar in här ;))

2010-09-03 @ 09:46:04
URL: http://regnnatt.blogspot.com
Postat av: Monica

Hej !!

Har lite dåligt samvete, för det var ett tag sedan jag tittade in här, men jag har varit en dålig bloggare i sommar, har helt enkelt gjort annat...

Jag gillar att läsa din blogg, tycker den är trevlig, personlig och rolig !!

Man väljer ju själv hur man vill skriva och vilka bloggar man vill läsa !!

Jag till exempel har ingen speciell lust eller anledning att vara för personlig ,men andra har ju behov kanske av att vara just det. Jag har däremot inga problem med att läsa en del bloggar som är väldigt personliga, om jag gillar det de skriver såklart...Världen är ju fri och ordet därefter !!

Försvinn nu inte när jag är tillbaka ....

Kram,Monica

2010-09-05 @ 16:16:59
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: Moa

Hej!

Har nu kollat igenom alla dina inlägg under inredning och jag avgudar allt som har med trä och indisk touch att göra! you got style!

2010-09-06 @ 13:34:19
Postat av: Mimia

Moa: Tack så mycket! :)

2010-09-08 @ 18:39:44

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0