I'm a bad BAD BLOGGER!

2010-01-05 @ 10:57:42
Fy vad jag har blivit dålig på att blogga...

Det är inte mycket jag skriver numera... the same shit om och om igen! Att det ska vara så svårt att få ner lite nya ord...

Tidsbristen har ju varit ett faktum... men nu... nu sitter jag ju bara här och snörvlar. Men det är klart... det finns en tid för att skriva och en tid för att vara sjuk... och det är ju det jag är just nu.

Sitter här och grunnar på bloggen... vill ju byta till ett annat ställe... men samtidigt gillar jag blogg.se för att det är så enkelt att ändra i stilmallar och koder. Man blir ju van...

Någon ändring måste det i alla fall bli!

Det här året önskar jag i allafall att få blogga om lite mer intressanta saker... kanske få bli utrikesbloggare ett tag, kunna sätta in bättre bilder med hjälp av en bättre kamera... ja utveckla bloggandet helt enkelt!

Få se vad vi kan hitta på...

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Ser fram mot ditt bloggutvecklande :)

Du frågade om promarkers, jag ÄLSKAR dem!!! Efter 3 år har jag nu alla färgerna men började i liten skala med 7 st (grundfärger) och har sedan önskat mig samt själv köpt några då och då. Använder du dem?



KRAM

2010-01-05 @ 11:42:55
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anonym

Hoppas du blir frisk snart...

:) och du är inte en bad blogger jag måste komma igång igen...

2010-01-05 @ 14:59:53

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0