Magdans

2010-01-16 @ 22:41:49
Det var skönt att få åka bil hem från jobbet... det går ju så mycket snabbare. Vi handlade lite på vägen hem. Väl hemma möttes vi av katastrof både i hallen, köket och vardagsrummet... ungarna sprang runt som en skock yra höns och pappan satt vid datorn mitt i allt detta... och varken hörde eller såg något!

Jag blir så trött!

Ingen mat fanns det heller... pappan hade gett barnen något lätt att äta, men de hade inte sparat något åt oss (lill Fan, Prinsen och jag). Vi var ju också hungriga!

Jag gjorde snabbt en bamseomelett till oss... I alla fall något!

Ikväll har småflickorna dansat magdans framför datorn... oh så kul de hade!

You Tube är fullt av magdansvideos med instruktioner om hur man gör.

Det märks att lill Fan är hemma igen... han har gapat och stått i ordentligt! Vill bara bråka med den andra och lyssnar inte på vad någon säger...

Efter maten städade jag i ordning i köket... och sen var det vardagsrummets tur. Få se hur länge det håller nu!

Nu ska jag krypa ner i soffan och bara ligga där... likt en död fisk! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

hittade bara in på din blogg när jag sökte på jeansblöjor på google.

Jag undrar vart du hittade huggies jeansblöjor. Jag vill ha såna men hittar bra puh.motiven :(

Knasig fråga, men men... hihi

jag har lösen på bloggen

anv: hopp

lösen. borg

2010-01-17 @ 00:33:30
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: regnnatt

Din kommentar på mitt inlägg "vardag igen" ska jag spara i mitt hjärta långt efter det att min blogg är glömd. Något av det snällaste jag hört på länge... Känner mig mycket "naken" ibland, undrar om jag lämnar ut för mycket, men orden vill komma. Tänker att dom helar... Kram vännen, tack för att du läser!

2010-01-17 @ 01:23:15
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Sv: Hej! Jo, hon har berättat lite om dig så det visste jag =)

Själva har vi sagt att vi inte följer varndras bloggar, jag o min mamma alltså.

Men du får gärna läsa om du vill =)

2010-01-17 @ 14:20:00
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0