Månen är nästan...

2010-01-02 @ 21:11:21
... full! Och den lyser mörkt gul ikväll... varför gör den det?

När jag sitter på balkongen och tittar på den stjärnklara himlen så ler den mot mig... ett lite hånfullt grin.
Vet inte vad det är som gör att det ser ut precis som att den faktiskt har ett ansikte...

Ut med det gamla och in med det nya... kan ha många innebörder. Jag har tagit ett beslut...

Jag flyttar nog bloggen till ett annat ställe, jag har länge velat utforma bloggen på ett lite annat sätt och det kan jag göra där.

Jag ska rensa i mitt liv!

Så ut med det gamla och in med det nya fräscha...

Kommentarer
Postat av: regnnatt

Ok, bra! Låt mig veta vart så småningom så att jag inte tappar bort dig... (Om du nu inte kanske faktiskt vill rensa helt... t.o.m. sådant kan jag förstå...). Stor kram och lycka till!

2010-01-03 @ 12:00:50
URL: http://regnnatt.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0