Mina stora änglar!

2010-01-05 @ 22:13:29
Något som jag beundrar hos mina stora barn är den omtanke och kärlek de har för sina småsyskon... jag är verkligen imponerad av dem.

De bryr sig så mycket om dem och vill alltid göra det bästa för dem...

Lill Fan har precis spenderat två nätter hos storasyster Divan... de hade shoppat nya fotbollsskor till honom på rean i sportaffären. Han kom hem och var överlycklig! Han hade även fått en ny mössa... en mycket tuff sådan!

För inte så längesen var han hos storebror... också i flera dagar!

Prinsen tar alltid med sig lill Fan och sin andra lillebror som han har hos pappa till frisören... utan att jag ber om det. Han tar även med sig sina småbröder på olika evenemang som de gillar... exempelvis "street race".
Divan brukar alltid köpa kläder och andra småsaker när hon har gott om pengar... hon tar med sig ett syskon i taget och handlar.

Värstinnan har stort tålamod... hon är nog den mest pedagogiska av storasyskonen... hon lär barnen saker, de får alltid vara med och hjälpa till, vilket de tycker är kul! Hon har hjälpt mig oerhört mycket den tid som jag har jobbat nu... hon har varit som en riktig "extramamma"... lille Bror kallar henne ofta för mamma!

Lill Maran som är hos pappa det mesta utav tiden hjälper också till när hon är här... som nu på jullovet passade hon dem en hel vecka alldeles ensam när jag jobbade. Det är duktigt gjort!

Här är bilder från deras nyårsfirande... Divan och Prinsen var på en fest och Värstinnan och Lill Maran på en annan.

    

    

      Mitt mammahjärta bultar så stolt för er - JAG ÄLSKAR ER SOM BARA DEN!

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Va fint, hoppas jag får en lika stor underbar familj som du någon dag!

2010-01-05 @ 23:08:00
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: ia

Glöm inte.. att de fått sin omtanke från någon.. ;-)

hatten av för dig

2010-01-06 @ 10:21:56
URL: http://iassida.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Magdansösen: Det tror jag säkert att du får... en hel bunt med vackra barn! Dansande barn... ;)



Ia: De har en underbar pappa också!

2010-01-06 @ 11:24:39
Postat av: Jeanette

Jag tror att dina barn vet att du är stolt över dom och att du älskar dom :D

Men alla älskar att få höra de tre som orden om och om igen :)

2010-01-06 @ 15:43:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/30455
Postat av: N

:-) Naaw! Mami mami!! Älskar dig med.

(Varför gjorde du den bilden på min o patte så ful, vi ser ut som bleka vampyrer!)

2010-01-07 @ 19:23:21
URL: http://nathaalita.blogg.se/
Postat av: Mimia

N: Jag gjorde ingenting med den... bara kopierade den från din blogg eller om det var facebook!

2010-01-07 @ 23:43:24
Postat av: västinnan (angel) haha

VI älskar dig mamma !<3

2010-01-09 @ 13:54:06

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0