Nu e det snart dags...

2010-01-20 @ 23:15:12
... att nana kudden! För att imorgon starta dagen redan klockan fem...

Imorgon har jag en lång dag... vi jobbar 8,5 timmarsdagar ganska ofta och då är man ju på jobbet i 9 timmar och med resväg så blir det nästan 13 timmar borta hemifrån...

De dagarna gillar jag inget vidare... hade en igår och så nu i morgon då och sen en på måndag! Nog om detta!

Det blev ändrade planer idag... precis när det var dags för att gå ut och handla med småbarnen så bestämde lille Bror sig för att han inte alls ville gå ut... utan han ville bara skrika... han var för trött helt enkelt.

Så han fick sova middag istället och jag fick gå till affären ensam... grannflickan stannade hemma med lill Prinsessan och den sovande lille Bror.

Jag hann med en snabbis in i skoaffären och köpte där ett par vinterstövlar till lill Prinsessan... har tittat på dem ett antal gånger innan och hon ville verkligen ha dem. Men jag har tyckt att de var för dyra...

Men idag hade jag tur! De var på REA! Så nu har vi en överlycklig liten tjej här hemma...

På eftermiddagen blev det ytterligare en liten shoppingtur... jag köpte nya tuschpennor och papper till barnen, tre nya tröjor till lille Bror och så kalsonger, byxa och tröja till Prinsessan, strumpor till Prinsessan och lill Fan.

Egentligen gick jag ut för att köpa ett par leggings till mig själv...

Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: regnnatt

13 timmar! Och du undrar om du är trött... Var rädd om dig hördu. Du gör verkligen skäl för namnet supermom :) Gick egemtligen bara in på din blogg idag för att säga att jag är glad jag har hittat dig.Så känns det ju med vissa människor. Sköt om digoch vila mycket om du kan. Kram.

2010-01-21 @ 00:11:05
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: vilsen

jaaaa du! Snacka om att vara igång...!!!!

När vilar DU hjärtat?????

Du är BÄST!

KRAM

2010-01-21 @ 09:59:00
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: sivan

Ja det är ett litet tag sedan jag bytte blogg. jag tycker blogspot är en väldigt stabil bloggtjänst. Den är ju reklamfri också och det är skönt. Om man vill.

Blogga är ju så gott :)

Ha en fin dag

/sivan med åtta

2010-01-21 @ 11:37:05
URL: http://meromoss.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0