Stackars min lilla...

2010-01-13 @ 19:45:10
... Värstinna!

Just nu ligger hon i en säng på Kungälvs Lasarett och väntar på att bli sydd i fingret. Hon råkade skära sig ganska så illa i fingret idag...

Prinsen och lill Prinsessan har precis åkt därifrån och är på väg hit nu... lill Prinsessan min har varit borta heeeeeela dagen. Gud vad jag har saknat henne... det här är ju första gången hon är borta så länge från mig.

Mer än 24 timmar...

Prinsen ska bara äta lite och sen ska han åka tillbaka till sin "hungriga" syster på lasarettet. Hon är jättehungrig!
Ska skicka med lite mat till henne...
Vem vet hur länge hon blir liggandes där... i väntan... på akuten tar det ju alltid lång tid. Men kanske är väntan inte lika lång där som på akuten i stan.

Min lilla gumma...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0