Usch! Obehagligt...

2010-01-19 @ 15:36:46
Igår var jag med om något som jag tyckte var jätte obehagligt och som gjorde så att jag grubblade hela kvällen.

När jag slutade jobbet gick jag som vanligt och tog bussen en bit från mitt jobb... jag vet att jag gick på bussen, men sen har jag inget som helst minne av att vi åkte från hållplatsen... sen vet jag att jag såg centralstationen som genom en dimma. Nästa gång jag öppnade mina ögon var det dags att gå av... det satt en helt annan chaufför vid ratten än den som satt där när jag gick på.

Alltså jag FATTAR inte hur jag har kunnat vara så borta!
Är jag så trött?

Jag har i över tjugo år haft som princip att aldrig somna när jag åker buss... (förutom min sk power-naps, men då sluter jag bara ögonen och kopplar av, jag tillåter mig aldrig att somna till)... för sist jag gjorde det var jag med om en olycka och fann mig själv i en ambulans när jag vaknade upp.

Jag FATTAR inte!

Hela kvällen grubblade jag över detta och försökte minnas att jag ens somnat... minns inte ens att jag TYP ville sova...

Jag var trött det vet jag...

Men detta är klart ett mysterium för mig och jäkligt obehagligt att inte veta och att inte ha kontroll... kan jag vara så TRÖTT så att jag tappar kontrollen?

Huga...

Kommentarer
Postat av: sivan

Jag har sällan eller aldrig kunnat tuppa av så där snabbt, har alltid kontroll liksom...men den senaste tiden har jag kunnat somna på 2 röda. Märkligt. Är det åldern eller....är man sliten av livet eller? Ja konstigt är det hälsar åttabarnsmamman.

2010-01-19 @ 18:01:53
URL: http://meromoss.blogspot.com
Postat av: regnnatt

Ja, jag tror du är trött, du är ju jämnt på språng! Om du inte kände dig konstig på något annat sätt så var det säkert bara kroppen som sa ifrån. Hoppas du soooover just nu och inte sitter uppe och läser bloggar som jag gör... Kram på dig, hoppas det bara var trötthet.

2010-01-19 @ 23:09:56
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: vilsen

Ojojoj...nu tycker jag att du ska vila. Och då menar jag VILA. Om det inte går hemma hos dig, så får du komma hit till mig så jag ska pyssla om dig ;)

VARMA KRAMAR...

2010-01-19 @ 23:44:51
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: Singelpappans

Du behöver semester !



Vart ska vi åka? :-)

Postat av: Anna

Men visst e de lustigt. Liknande kan jag få när jag sitter i bilen och kör, och helt plötsligt kan jag börja fundera om det verkligen var grötn vid trafikljusen för jag kan verkligen inte minnas det.

2010-01-21 @ 01:56:42
URL: http://indelaware.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0