Var helt säker på...

2010-01-20 @ 13:10:59
... att jag skulle jobba idag och sen vara ledig två dagar! Men nej... det var idag jag var ledig... ännu ett ålderstecken? Eller är det kanske stress?

Så idag är jag ledig... eller jag ledig och ledig det är jag väl inte... för idag måste det handlas och fixas, helst tvättas och städas också! Orkar jag?

Nej...

Jag ska bara gå och handla lite (istället för den storhandling jag hade i åtanke) och sen ska jag gå hem och lägga mig på soffan... och vila!

Lite senare kommer Divan över för att plugga... det var lite jag skulle hjäpa henne med. Hon har ju börjat att plugga igen! Divan behöver inte hjälp med att plugga... utan mer hur hon ska lägga upp det.

Har precis skickat iväg lill Fan och Prinsessan med en ryggsäck full av badkläder och handdukar och allt annat man behöver ha med sig när man ska ha kul på badet. De ska åka dit med pappan och hans kompisar!

Har tillbringat större delen av förmiddagen i köket... där jag gjort matsäck till gullungarna och resten av gänget. Pappan hade handlat men behövde hjälp med att fixa goda baguetter...

Det blev ett lass baguetter med tonfiskröra och ett lass med kycklingröra... en hel påse baguetter! Jag såg lill Fans ögon lysa... mmm... ska vi äta allt det där?!

Nu ska jag och småttingarna gå ut en sväng till affären och köpcentret... sen blir det nog sova middag!

Är du färdig grannflickan? Då drar vi...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Ja precis, men man kan ju göra som en underblogg och göra den lösenordsskyddad och länka i sin vanliga blogg till den :)

2010-01-20 @ 13:46:03
URL: http://candis.se
Postat av: Singelpappans

Det kanske inte är så konstigt om du är trött med tanke på allt som händer...



Försök att vila när du kan!



Kram


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0