Ljuva sommar...

2010-07-05 @ 02:39:55
Dagarna går... ibland fort ibland långsamt.

Det har varit ett par härliga dagar med sol och värme. Barnen har varit och badat och haft kul. I lördags åkte jag direkt upp till sjön efter jobbet. Där möttes jag av barnen och våra vänner som spenderat nästan hela dagen där...

Jag fick jättegod middag som de sparat till mig. De hade grillat och haft det riktigt mysigt!

Lille Bror hade haft gräsligt kul med sin jämngamla kompis (min lilla amningspojke)... de hade sprungit runt och lekt som två små vildar.

Vi stannade ytterligare ett par timmar vid sjön innan det var dags att dra sig hemåt.



Lillebror, långhårig med lustig min... undrar vad han tänker på för att få till den minen? Han är väldigt blek den lille plutten... i år är första sommaren som han har fått springa i solen utan skyddskläder på sig. Nu har han väl lite finare färg på huden än vad han har här...



Den tandlösa prinsessan flyger i vattenbrynet... hon har tappat inte mindre än 3 mjölktänder sen skolan slutade.



Lill Prinsessan måste alltid inta någon slags posé när man ska ta kort på henne... så fort hon ser kameran komma fram så sätter hon igång att posa.

Barnen är härligt rufsiga i håret efter bad och lek!

Jag är ledig imorgon det är därför jag tillåter mig att sitt här vid denna tid... kunde inte sova så jag gick upp en stund igen. Ryggen mol...

Den sista veckan har mina ben varit så svullna så att jag knappt kan gå. Funderar på att göra ett besök hos farbror doktorn imorgon. Kanske är bäst!

Kommentarer
Postat av: vilsen

ååååå vad glad jag blev att" se " dig!!!!

Har varit riktigt orolig. Hoppas du går till läkare så de kan hjälpa. Varmaste kramar till DIG älskade vän! TÄNKER PÅ DIG!

2010-07-05 @ 08:12:54
Postat av: regnnatt

Ja, gör det, ring läkaren. Du kan säkert få hjälp och då kanske mycket blir lättare... Stor kram till dig idag!

2010-07-05 @ 08:34:47
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: 2barnspappan

Usch, låter inget vidare! =(

Håller med regnnatt fullständigt, ring läkaren.



Kramen

2010-07-05 @ 18:19:52
URL: http://oskrivnaord.blogg.se/
Postat av: only me

hoppas du fick en tid hos läkaren!!

lillprinsessan e ju bara för söt ler



kramar

2010-07-05 @ 20:54:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Monica

Hej !!

Härliga bilder !!

Läkarbesök låter bra.Visserligen kan ju ben svullna upp på sommaren om det är varmt eller om man sitter mycket still eller dricker för lite vatten, men en koll är aldrig fel....

Kram,

Monica

2010-07-06 @ 13:47:57
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: regnnatt

Hur går det? fortfarande jobbigt...? Tänker på dig! Kramar

2010-07-06 @ 21:42:40
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Tack för alla gulliga kommentarer!



Ett läkarbesök gjorde ingen nytta... bara slöseri med pengar. Gick därifrån med en medicin som inte alls har med värk och svullnad att göra.



De tog även ett prov (som jag har tagit många ggr förut och som alltid är ok), men inte alls det som jag faktiskt bad om

2010-07-08 @ 01:13:04
Postat av: Soulsister

Ja svullna fötter är inget vidare. Har du provat stödstrumpor?



Kramisar från mig

2010-07-08 @ 14:42:40
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Mimia

Soulsister: Om det ändå vore bara svullna fötter, då skulle jag vara skadeglad. Det är tyvärr mer än så, hela benen upp ända till grenen, hela armarna...händerna, magen... ja allt känns det som!

Ska i alla fall prova stödstrumpor!

2010-07-08 @ 22:34:20

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0