Nu kommer värmen igen!

2010-06-08 @ 17:16:40
L äste jag någonstans... har redan glömt var!

Idag har jag tvättat... både kläder, sängkläder och täcken. Min rygg är ett enda stort åskmoln av värk just nu.
Har precis varit och satt lill Fan på bussen in till stan där han blir mött av sin tränare och därifrån åker de tillsammans till träningslokalen. Sen är det samma procedur i kväll. Då sätter tränaren honom på bussen i stan och jag möter här.

Imorgon är det jobb...

Min kropp känns helt slut, min lust att göra något över huvudtaget is long gone!

Känns som att jag har fasnat i en spik med brallan och inte kan komma loss... jag behöver någon som lyfter upp och pushar mig. Men någon sådan person finns inte!

Mina ryggsmärtor klarar sig inte på Alvedon längre... behöver ha något starkare... haha nu låter det nästan som att jag oavbrutet har knaprat alvedon... men så är inte fallet! Jag tar bara tabletter när jag känner att smärtan är outhärdlig och oftast inte ens då... ett paket med 20 tabletter kan räcka länge.

Men jag känner att jag skulle behöva ha något starkare som jag kan ta regelbundet eller så får jag helt enkelt skaffa mig en permobil för det är i en sån eller i en rullstol jag lär hamna så småningom.

Jag skulle aldrig klara av att gå på museum, en långpromenad, en danmarkstur, ett lisebergsbesök eller ens gå och ta en fika i stan. Jag får så ont när jag går... jag klarar inte ens av att stå stilla. Som en gammal gammal dam letar jag efter bänkar och kanter där jag kan sätta mig för att vila ryggen.

Det är inte kul alls!




Kommentarer
Postat av: only me

Finns det ingen läkare du kan gå till? du kan ju inte ha det så här :S kramar

2010-06-08 @ 17:57:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: vilsen

ooo vännen, Du måste Försöka få tid hos någon läkare som bryr sig...smärtkliniken kanske? Önskar jag kunde hjälpa på något sett...

Skickar varmaste kramar och tankar!

2010-06-08 @ 22:48:59
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja,saker o ting blir ju inte alltid som man tänkt dig tyvärr.

Hoppas bara att detta är något som e lätt att åtgärda för e d åt andra hållet så kan d bli riktigt jobbigt ett par år framåt.



Hoppas att du o barnen får en trevlig sommar iallafall :D



Kram

2010-06-08 @ 23:20:15
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: finalinafina ♥

ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen, svaren kommer upp om några dagar! ♥

2010-06-09 @ 12:54:18
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Mamma Madde

Min mamma var 17 när hon fick mej och jag var 17 när jag fick Kevin. Så vi var unga ;)

2010-06-09 @ 14:21:03
URL: http://manziiie.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0