Ska bara lite snabbt...

2010-03-09 @ 22:26:27
... skriva ett inlägg!

Är jättetrött efter en väldigt lång men underbar och urkul dag...

Utbildningen är suverän!

Lite tråkigt är att det BARA är jag som är där privat... alla de andra är där å jobbets vägnar, men det går nog lika bra för det!

Verkar bara vara jag som var förbered genom att ha läst böckerna på litteraturlistan... och det var klart en fördel, inte en enda karl inom sikte dock... och det var också synd!

Fin sammanhållning direkt... vi gick allesammans och åt Thaimat till lunch... och där hade vi enormt kul, skrattade så att tårarna sprutade.

Kan knappt bärga mig tills imorgon...

Nu ska jag gå och göra något som får oxytocinet inom mig att flöda! Motsats till en adrenalinkick...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0