All by nature

2010-05-26 @ 13:14:58
Jag använder inte några krämer eller dylikt i ansikte eller på kropp...

Men om jag skulle göra det så vill jag gärna att det är så naturligt som möjligt... inte en massa konstiga tillsatser osv.

All By Nature är ett ganska så nytt e-handelsföretag som säljer produkter som är noggrant utvalda och innehåller, så långt det går... bara naturliga ingredienser. Naturliga ingredienser är att föredra både för att de harmoniserar bättre med kroppen än syntetiska ingredienser och för att de är bättre ur miljösynpunkt.

Många av produkterna är certifierade vilket garanterar hög kvalité...

    

Jag ska prova All By Nature och se hur deras produkter är... tycker att de verkar lite dyra ,men är inte alla BRA hudvårdsprodukter dyra?


Kommentarer
Postat av: Eva

Ibland tror jag att ju fler barn man har, ju mer saker vill man göra, och får dessutom mer gjort än de flesta, även om det inte känns så. Man blir kort ocj gott van vid att ha många bollar i luften.

Så även om jag läser att du har massor att göra, så tänkte jag komma med ett litet tips. Det finns en fantastisk bok som heter "Min örtagård" där det finns många härliga recept på hur man gör sina egna helt naturliga hudvårdsprodukter, tvål, papper m.m.



Hoppas du får en fantastisk dag, och inte glömmer bort dig själv ibland.



/Eva

2010-05-26 @ 13:28:05
URL: http://firstaid.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Tack, jag gillade dessa med, så färgstarka.

Ja hon har inte varit här på ett tag, sambon tog över jobbet på eget intiativ men det blir ju aldrig riktigt riktigt rent. Han diskar och dammsugar men det andra (damma, skrubba lister, speglar osv) det blir ju aldrig av så nu bokade jag henne till en storstädning. =)

2010-05-26 @ 14:26:55
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0