Bättre sent än...

2010-05-12 @ 11:31:07
... aldrig!

Mitt dumma jag! Jag glömde en jätteviktig sak igår... en av mina äldsta och bästa bloggvänner fyllde 36 år igår.

Det är så typiskt! I förrgår kväll satt jag och planerade hur jag skulle skriva ett jättefint inlägg till henne på hennes dag...

Och tack vare att jag jobbade igår och var jättestressad under förmiddagen så slank det alldeles ur mina tankar...

Min vän är en otroligt stark kvinna som jag hyser stor beundran för. Jag vet i mitt hjärta att du är kapabel till att lyckas med det du så gärna vill... det är kanske bara så att tanken måste mogna lite till! Du har i alla fall kommit en bit på väg...

Jag vet att du tvivlar på dig själv ibland... men jag lovar dig... DU ÄR BÄST!

     

Det som brister i bland är inte ditt fel... det är andra i din omgivning som har brister... och då menar jag inte barnen!

Jag önskar dig det bästa... och jag hoppas att du hade en bra dag igår!

En bamsekram från mig...

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Ja jag måste slå dem en signal och lösa det hela. Nej det var inte vid gropen, det var på tre andra ställen som inte syns. Så de lyckades med något =)

2010-05-12 @ 11:48:03
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: only me

du är ju bara för gullig =) bästa presenten ju =)

2010-05-16 @ 20:05:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0