Här sitter jag nu...

2010-05-29 @ 01:48:31
... mitt i natta! Med ögon som går i kors...

Har varit igång sen sex i morse och haft en lika lång arbetsdag som igår, samma procedur... handla efter jobbet och sen hem för att fixa mat.

Sista timmarna på jobbet när nästan all personal gått hem (de flesta gick ju vid fyra eller strax innan)... var hur kul som helst! Vi skrattade, skojade och härmade kunderna... Det måste man få göra ibland!
Tiden gick ju i alla fall fortare...

Har nästan fullt schema för nästa vecka också nu!

Hade myskväll med ungarna... vi tittade på en dålig film och åt chips med dip och drack alkoholfri päroncider... alla barnen sov innan filmen var slut.

Jag stängde av tv:n och satte mig vid datorn! Vad annars... min bästa vän ju :)

Idag har jag börjat att släktforska... har velat göra det i många år men det har aldrig blivit av. Hittade en hel del... men jag tror jag måste kolla lite namn osv med mamma innan jag fortsätter.

Är hur trött som helst... tror det är dags att nana kudden nu!

Har ju en del att göra i morgon...




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej igen!

Känner igen det där med att datorn är ens bästa vän någonstans. Det blir ju så när man har många barn och inte kan bege sig iväg någonstans.

Tack för det du skrev till mig :) Jag förstår att du närmast censurerar dig själv efter ett tag, för det är svårt att vara öppen och ärlig med den man är som person och hur man lever med sina barn osv. Ändå så behövs det! Att bemöta dessa fördommar och hårda ord, många gånger. Men det är tröttsamt och förtar blogg glädjen.

Du skrev att vi hade mycket gemensamt. Om du vill får du gärna mejla mig, hade varit roligt att lära känna dig! Min mejl ser du kanske här fast den inte publiceras, men annars så är det [email protected]. Men bara om du har tid och lust! :)

Kramar, Maria. ( Supermamman)


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0