Kaos...

2010-05-21 @ 17:20:45
... är bara förnamnet på vad Göteborgsvarvet ställer till i trafiken!

Det är redan full rulle på trafikledningen... upprörda kunder som ringer och  klagar. Skönt att jag inte jobbar i morgon!

Lite senare kommer Prinsen och hämtar mig här... och då ska vi iväg och handla lite. Lill Fan ska sova över hos honom idag!

Har hört ryktats om att det är lite Monster Trucks på gång den här helgen... kanske något för dem?

Det blir en ljuvafton för oss tjejer idag... och så lillebror då förstås!

Imorse var han fortfarande febrig... den lille stackaren!



Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Tack det var roligt att höra, det är synd att vissa "förstör" dansen men det är så många världen över som jobbar med den som en scenkonst att jag hoppas det intrycket en dag kommer vara bortblåst.



Ang kalendern så har webdesignern gjort den från scratch (sa han) i php. Den består av flera mappar med koder och jag har en inloggning till den online. Har ingen aning hur han gjort.



Kram

2010-05-22 @ 13:12:21
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0