En riktig slappardag

2009-01-18 @ 00:35:38
Oj vad det har gått långsamt idag! En riktig slappardag...

Vi sov länge allihop på morgonen... och idag är jag uppe länge för imorgon har jag inget jobb att gå upp till, känns riktigt skönt faktiskt för jag har jobbat varenda söndag ända sen i  våras.

I förmiddags satt vi framför datorerna och tittade efter lägenhet åt Prinsen... det är inte så lätt att hitta rätt läge, rätt pris och alla andra önskemål som unge herrn har. Man ska väl inte ha för bråttom heller vad gäller lägenhetsköp...

På eftermiddagen var jag och Prinsen ute och tog en runda inne på köpcentret, imorgon ska vi bort på middag och jag ville köpa en liten present till vårt värdpar.

Väl hemma igen satte vi igång med maten... idag blev det paj gjord på filodeg med fetaost och spenat, grillade starka kycklingvingar och sallad gjord på avocado, fetaost, gurka och rödlök. Det var riktigt gott!

                       

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Supermom! Tusen tack för din kommentar på min blogg, den värmde ända in i hjärtat! När man kommer in på en blogg så får man oftast en känsla av om bloggen är rätt eller fel för just mej. Din blogg är hemtrevlig och mysig, alltså väldigt rätt!

2009-01-18 @ 00:59:42
URL: http://www.medennypasalt.blogspot.com
Postat av: Josefine

Det låter som en skön dag!

2009-01-18 @ 16:45:12
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Fierza

När får jag komma och äta mat hos er då? :D

(ja, jag bjuder in mig själv)

Nathali har alltid bortförklaringen att det är stökigt, men jag har lovat att hjälpa till med städningen om jag får komma och hälsa på snart! :D

2009-01-22 @ 00:18:06
URL: http://fierza.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0