Jordgubbssmoothie

2009-05-29 @ 13:24:33
Tvätten är avklarad...

Nu har jag och min lilla crew (Lill Prinsessan och Bebben) precis avnjutit var sin jordgubbssmoothie på balkongen...

Det räcker med så lite för att göra dem glada... det värmer mitt hjärta!

          

    

Idag gjorde jag den med frysta jordgubbar och utan yoghurt... ungarna märker ingen skillnad och tycker att det är jättegott, nästan som glass säger de... men det är ju bara för att de frysta bären gör den så krämig och tjock!

Det är även gott att ha i lite mynta... eller varför inte bara garnera med den!



Kommentarer
Postat av: iá

Kan man få den med sprit i??.... ;-)

2009-05-29 @ 15:27:19
URL: http://iassida.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0