Då var det lördag igen då!

2010-04-10 @ 15:07:20
Och det blir inget lördagsgodis idag... bara så ni vet det! Mina ungar ska straffas hårt... :)

Idag är min rygg totalt kass... fick skicka Prinsessan och hennes kompis till affären... för jag klarar knappt att stå upp.

Barnen är ute och leker, det är bara lille Bror som är hemma... den lille snutten sover middag.

Jag har börjat med middagsförberedelserna... idag blir det
mujjadarat efter kusinens önskan... och det är också något som ungarna älskar!

Har pratat med alla barnen utom lill Maran idag... Värstinnan kanske kommer hit en stund sen. Prinsen och Divan hade varit vid Bohusfästning och promenerat, nu var de hemma och städade och lagade mat.

(Knäppt att skriva så här egentligen eftersom jag oftast pratar med dem varje dag eller till och med ett par gånger varje dag... och pratar vi inte så smsar vi.)

Hade egentligen velat åka och eventuellt köpa lite utrustning till mitt projekt idag... får se om det blir av.

Nu ska jag ta och fortsätta med maten...

Ha en underbar lördag!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0