Bästa vänner...

2008-12-07 @ 15:08:53
Min Prins har en kompis som han har haft ända sen han var baby...

De träffades första gången på en julfest när Prinsen var nästan 10 månader och kompisen lite mer än 8 månader gammal. Då lekte de ju inte direkt utan de bara tittade på varandra och jollrade mot varandra...

Sen gick det några år...

När de blev lagom stora för att leka började de att leka med varandra och deras vänskap har hållt i sig under alla år. De gick i samma klass från ettan till nian, de har alltid bara varit med varandra. I vått och torrt!

Vi har flyttat och då har de också flyttat efter, så vi har nästan alltid bott grannar också. Värstinnan och kompisens lillasyster har också varit kompisar i alla år även om de också har haft andra bästisar.

Nu som stora killar har de börjat umgås med andra killar och tjejer också... konstigt vore ju annars, men de har liksom sammanfört sina respektive vänner, de har blivit ett härligt gäng som festar och har kul tillsammans.

Dessa två killar hade planer på att cykla från Sverige till Italien... men det tror jag att de har lagt på hyllan. De har jobbat tillsammans och åker iväg på små turer uppåt i landet och arbetar i skog och mark hos kompisens storebror.

Jag är så glad att de har varandra och att de har hållit sin vänskap vid liv...

                                   

Fina duktiga och ansvarsfulla killar... var kvinnas dröm som svärson! Hi hi!!

Kommentarer
Postat av: nela

heeej fina du! jag var inte där igår. var med fia sista kvällen för hon åkte idag så jag hjälpte henne att packa osv =) nej, jag vet tyvärr inte vem de är från J :( haft en bra helg? kramis

2008-12-07 @ 21:14:30
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Fredrik A. Renström

Det är så härligt med familj! Du har det bra du... :-)

Kram

2008-12-09 @ 11:30:10
URL: http://visingelforaldrar2.blogg.se/
Postat av: Mimia

Visst är det härligt med familj! Både stor och liten sådan...



Fast jag är lite oenig med dig där... vet inte om jag har det så bra!



Kram

2008-12-09 @ 13:24:26
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0