Härom kvällen såg jag på film...

2008-11-04 @ 12:56:56
... jag tog med mig datorn till sängen, stängde dörren för att stänga ute alla ljud av ungar och make sen packade jag in mig i täcket och så låg jag där och tittade på film... helt ensam och bara njöt!

Filmen jag såg var " Den andra systern Boleyn"!

Den var väl ganska bra, fast grym och syster Mary var ganska elak... men jag som inte ser på film särskilt ofta tycker ju att det mesta är bra så länge de pratar engelska eller svenska och jag slipper höra arabiska.

Fast jag gjorde nog rätt i att stänga in mig i min ensamhet och se filmen för jag tror varken ungar eller make hade gillat den.

     

Kommentarer
Postat av: nela

hej världens bästa mariah carey mamma! :) va fint du har gjort din blogg! :) du är så himla duktig tycker jag, på allt! men jag har aldrig smakat din maaaat. ska bjuda in mig själv till dig nån dag så tar jag med en ben and jerrys oxå :) eller 2....eller 5! :)

kolla mitt ben and jerrys torn på bild i min blogg. kramar från nela

2008-11-05 @ 00:17:45
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh den filmen har jag velat se. Jag minns när jag läste boken och det gick bara inte att släppa den!! Måste försöka få tag i den med en gång! hihi! Kraaaam

2008-11-05 @ 20:06:27
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0