Ett litet kletigt monster!

2008-10-14 @ 18:15:09
Idag hade Bebben extra kul vid matdags...

Vi satt och åt mat... och lill Prinsessan som har varit grinig hela dagen satte igång med att skrika... det gick inte att trösta henne på något vis. Jag tog henne med mig in i sovrummet och tänkte att hon skulle lägga sig istället för sånt där skrik och gap det orkar vi inte med...

Bebben satt ensam kvar vid köksbordet och åt... sen hörde jag att han gick in i vardagsrummet, han småsjöng lite och jag tänkte att han har nog ätit färdigt och gått i från bordet... min duktiga ettåring!

När jag var klar med lilla gumman gick jag ut i vardagsrummet och där möttes jag av den här varelsen...

       

Jag brukar blanda lite naturell yoghurt i Bebbens mat när vi äter ris. för att han ska kunna få upp det på skeden lättare...

Nu hade den lille mannen tagit med sig sin mat... hur han nu lyckades bära det... in i vardagsrummet och där haft ut innehållet i tallriken på golvet...

Sen hade han roat sig med att kleta runt i det med fingrarna och även trampat i det... när jag kom så höll han på att åka skridskor i det och vips så halkade han...

Hela golvet var fullt... hela hans byxor, händer och hår... jag morrade svagt och han log med hela ansiktet!

Det är allt underbart med busungar...

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja men då passar det ju utmärkt med en chihuahua. Jag är så förälskad i rasen. Finns nog ingen annan ras som är så tillgiven och kärleksfull! Min väninna driver den kennel som både Bambi och Diva tilhör. Om din dotter vill skulle jag kunna snacka lite med henne. Bambi parades för några dagar sen och Diva ska paras så snart hon löper så eventuellt blir det 2 kullar till jul. Då bor ju jag o Diva i gbg så om inte annat får ni komma o titta på valparna :)

2008-10-14 @ 22:25:25
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0