Inte riktigt i min smak!

2008-10-11 @ 10:46:41
Igår kväll var vi på bio! Trodde inte att vi skulle komma iväg men det gjorde vi... trots att alla småbarnen var hemma!

Det blev ingen övernattning hos storebror för lill Fan och Prinsessan... men det gjorde inget de var lika glada över att stanna hemma. Grannflickan passade gärna dem också...

Maken och jag hade ju tänkt gå själva på bion men vi hade tre biljetter så vi ringde till Prinsen och frågade om han ville följa med... och det ville han.

Vi såg en action komedi... som inte riktigt föll mig i smaken! Det var Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey JR och Tom Cruise bland annat i rollerna. Jag höll på att somna flera gånger där jag satt och lutade mig mot makens axel...

Det bästa i filmen var enligt mig Tom Cruise, som spelade en äckligt girig filmproducent. Han gick knappt att känna igen... Hans dansscen i slutet av filmen var klart det bästa och roligaste i hela filmen...

                 

Efter bion ville vi snabbt hem då det var riktigt ruggigt väder ute, det regnade och blåste... och vi hade planerat att göra räkmackor när vi kom hem... vi var riktigt hungriga!

Prinsen träffade en kompis och ett gäng tjejer i stan så han stannade med dem...

När vi kom hem så hade barnen ganska så nyss somnat... hm... och det var full rulle i köket! Värstinnan och the Man höll på med kickboxing och grannflickan satt och fnissade. Det luktade rök i hela huset! Aja baja!

Men huvudsaken var väl att allt hade gått bra och att ungarna låg nöjda och sov i sina sängar.

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Mysigt med lite bio i ruggvädret! Själv var jag på La Sombrita och åt med lite vänner. Halvt missnöjd jag med igår kan jag säga. maten var inte värt sitt, och jag uppskattar inte när folk inte betalar för sig ordentligt. Folk som höftar sin summa åt fel håll liksom..

2008-10-11 @ 11:44:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Schahrazad

Nu har jag läst ikapp i denna bloggen och lagt till som favorit. Tack för att du gav mig länken hit. Kram :)



Vad fina dina ungar är och du själv.

2008-10-11 @ 16:37:35

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0