Liten promenad till köpcentret.

2008-10-19 @ 19:28:02

Prinsen, som sovit här i natt och jag och så klart alla småbarnen tog oss en promenad idag i det fina höstvädret... när vi gått runt ett tag drog vi oss sakta mot köpcentret. Vi tänkte titta lite på mössor, vantar och vinterjackor. Det är rea i nästan varenda affär just nu... men inte på jackor och sånt!

Vi tog lite bilder när vi var ute, här är ett par...

         

I morgon när barnbidraget äntligen kommer ska jag gå och handla lite varmt till småttingarna... jag var ju så duktig och kastade alla vantar och mössor när jag rensade alla skåp och garderober... något som jag lite ångrar nu!

Men det blir kul med nytt! Såg en massa fina saker idag...

         


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0