Vi smet ut!

2008-10-03 @ 21:28:31
Lill Fan, som har utegångsförbud och jag, som inte varit ute på hela dagen smet iväg ut i mörkret förut... Gud vad skönt det var med lite frisk luft!

Vi gick till vårt kära köpcentrum för att kika runt lite... lill Fan fick provköra en radiostyrd racerbil medan mamma tog sig en sväng in på Panduro.
Förr i tiden då när de stora barnen var små...  pysslade vi en massa och väldigt mycket köpte jag just från Panduro, men då tyckte jag alltid att det var så dyrt. Men det tyckte jag inte nu...

Jag hittade en massa saker som vi ska prova på... det kliar nästan i fingrarna i väntan på att lönen ska komma... puh, det är lång tid kvar än!

Lill Fan kom och letade efter mig... tiden gick väldigt fort när jag stod där och drömde mig bort och tänkte mig tillbaka till fornstora dar...
Stackars mina små ungar... vi har knappt pysslat något under deras tid... i alla fall inte med något som jag köpt på Panduro.

Lill Fan gillar att bli ansiktsmålad, så han köpte ett häfte som visar olika ansiktsmålningar. När vi tittat och drömt färdigt på Panduro gick vi till Ica och köpte fredagsmys...

Nu sitter jag här ensam och väntar på att det ska börja någon bra film som jag kan titta på och ungarna ligger sött i sina sängar och sover.
                               

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0