Lill Maran försvunnen...

2009-04-05 @ 13:26:57
Jag efterlyser min lill Mara... har knappt sett henne i år!

Hon uteblir helg efter helg...

Och pappan verkar inte bry sig, han är fullt upptagen med att hålla sin sura sambo på gott humör. Toffel tror jag det brukar kallas ibland!

Funderar på att ta upp det här med någon myndighet, för det är inte ok det som sker och när ingen av de berörda lyssnar eller bryr sig om vad jag säger så... finns det väl inget annat att göra!

Jag saknar i alla fall min lilla Mara... hennes syskon saknar henne också något enormt mycket... fick frågan om hon var död häromdagen, eftersom hon aldrig kommer hit.

Det är klart... när man är tonåring och får lov att göra nästan vad man vill så är det inte så kul att åka hem till en mamma som inte tillåter att man gör vad man vill. Men man kan ändå inte utesluta mamma och syskon helt! Bara för att man tycker att kompisarna är viktigare...

                    

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Ja jag brukar ha ren vaniljyohurt till, men testade denna gången vaniljyoghurt med skogsbär, blev sååå gott! Jätte stor skillnad :)

Nu nu ska jag börja trixa med de andra smakerna oxå hihi :)



Hoppas det går bra med din lilla tös, tonåren är sällan lätta.

Stor Kram!

2009-04-05 @ 19:44:46
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Julia

Men gud jag glömde skriva tack oxå, för att du gratulera mig för examen ;)

2009-04-05 @ 19:51:02
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Mrs Mulatt

Hoppas hon kommer ur "kompisar-kommer-först"-perioden snart.. förstår att det inte är kul som mamma, och speciellt inte när man får sådana frågor från de minsta.. =(



KRAM

2009-04-07 @ 13:03:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0