Då var det lördag igen då...

2009-08-29 @ 10:55:19
... veckorna flyger fram tycker jag!

På måndag är det jobb igen...känner inte att jag har vilat mig någonting, värken är fortfarande kvar.

Idag hade vi lite sovmorgon... lille Bror och jag är de enda som är vakna just nu. Prinsessan och lill Prinsessan var uppe men gick och la sig igen.

Divan beslutade sig för att åka hem sent igår kväll för hon skulle upp tidigt och träna idag...

Vi andra tittade på "Jiddra inte med Zohan"... har gillat de flesta av Adam Sandlers filmer, men den här ... nja jag vet inte riktigt! Visst var den rolig på sina ställen men...nej... det var nog inte min melodi vad gäller film.

Solen skiner ute men det blåser ganska så rejält... två av mina små blomkrukor som stod i fönstret på balkongen har blåst ner och gått sönder. 

Tror det är dags att ändra lite där ute... man kanske ska ta och "hösta till" det lite!

Har inte ätit frukost ännu så nu ska jag dra mig mot köket och äta något gott...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Micke

Skulle också behöva "hösta" till i trädgården men hinner ju aldrig och det är INTE roligt.



Kycklingsalladen jag köper smakar säkert inte bättre än på andra ställen men jag inbillar mig det för den är verkligen smarrig :)



Ha en skön kväll... Kram

2009-08-29 @ 15:57:36
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Nu är minnsann stolproblemet löst, köpte 2 superfina barstolar på loppis idag :)

2009-08-29 @ 22:51:54
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0