Då var värmen här igen...

2009-08-20 @ 09:10:44
... för en dag! Eller vad var det de sa...

Sista chansen att sola och bada innan höstvädret kommer! Undrar hur mycket man ska lita på SMHI egentligen...

Kan hända att vi tar en tur till sjön!

Då var det då äntligen "stora-penga-dagen" som barnen ivrigt har väntat på, då det idag ska inhandlas diverse skolsaker. Den enda dagen på månaden som vi tillåts slösa och shoppa loss...redan i morgon är det åter dags att dra åt svångremmen. Det är illa!

Det var skönt med lite sovmorgon idag... efter att ha gått upp klockan 5 på morgonen de senaste sju dagarna. Fast jag kan inte säga att jag har sovit ut... det finns det inte en chans till.

Nej nu ska jag sätta lite rotation på dödköttet och se till att fixa lite frukost till mina små...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0