Dåligt med bloggandet!

2009-08-06 @ 09:10:45
Hemma är datorn ständigt ockuperad och på jobbet "skämms" jag faktiskt för att sitta och skriva inlägg... fast jag får lov att göra det!

Igår var det en lång och långsam dag... kan jämföras med mina söndagar som brukar vara precis så. Det berodde väl på att jag var ledig och inte hade några planer på något...

Lill Fan och Prinsessan fick lov att åka upp till sjön med Prinsessans kompis familj... de söta grannflickorna tog med sig lille Bror och lill Prinsessan till Slottsskogen... för att leka på härliga lekplatsen "Plikta".

Så här hemma var det ju väldigt tyst och lugnt! Passade på att läsa Bridget Jones dagbok... har bara sett filmen innan och den tycker jag jättemycket om ... men boken... njaaaa... är faktiskt förvånad över att de valde att göra en film utav just den boken. Lite klen tycker jag!

Värstinnans pojkvän tittade in mitt på dagen... och gissa vad han gjorde den lille busen...

    

Han skulle bara vila sig i en halvtimme... men han sov gott i en timme!

Vi bestämde oss för att äta SOMMARENS FAVORITSALLAD ...

    

Pratade med Prinsen som var iväg någonstans och tvättade bilen... berättade vad vi skulle äta till middag och han sa: "Vänta jag kommer med ilfart!"
 
Och det gjorde han... den här salladen kan försätta berg i rörelse! Är dock inte småbarnens favorit... de valde att äta korv med bröd istället.

Saknar min Diva... det var längesen jag såg henne nu! Damen jobbar och står i...

Näpp, nu ska jag iväg till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Tackar så mycket^^ Trevligt att höra:D Haft en bra vecka hittills?



Ha det så fint^^

2009-08-06 @ 09:47:36
URL: http://najnaah.com
Postat av: malin

MMmm, ser jätte gott ut!



Ha ha, tänk att han kom hem till svärmor och sov! ;)



Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt!? :)



Kram Ma

2009-08-06 @ 12:31:25
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: ila

Det stämmer-den salladen kan sätta berg i rörelse/Ingela

2009-08-06 @ 14:25:27
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: värstinnan

mooget att ta kort på stackars sovande folk :O

2009-08-06 @ 20:08:10
Postat av: Mimia

Stackars o stackars vet jag inte! Han sov som en stock o kortet tog jag när jag försökt väcka honom en stund... söt va han i alla fall när han sov!

Surpuppa där!

2009-08-06 @ 20:49:53

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0