Gud vad jag älskar...

2009-08-21 @ 08:38:43
kvällar som den igår! Kvällar då det är alldeles ljummet ute och man kan sitta på balkongen till sent på kvällen utan att frysa.

Efter att en lång dag få sitta en stund i lugn och ro och få koppla av med en kopp te på balkongen är ljuvligt...

Men oj vilket regn det kom strax innan jag skulle gå och lägga mig... det fullkomligt forsade. Jag sträckte mig över balkongräcket för att känna på regnet... det var stora varma droppar.

Fick plötsligt lust att springa ut på gräsmattan och dansa naken... men hur skulle det ha sett ut? En syn för gudar!
Fast det var ju i och för sig mörkt ute...

Men jag kröp ner i min säng istället!

Kommentarer
Postat av: ila

Det hade varit nå´t för grannarna det/kram ila

2009-08-22 @ 02:37:21
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0