Info från badet...

2009-08-06 @ 17:07:44
lill Fan har hoppat från 5:an på hopptornet och lille Bror sover middag!

Allt ok med andra ord...

Fast jag ryser när jag hör att lill Fan hoppar från hopptornet... jag vill ju vara där och hålla koll... litar inte på maken!
Han har en benägenhet av att vara mer uppmärksammad på sina kompisar eller av att bada själv.

Jag har fått en fin t-shirt som belöning på jobbet... kul grej!

Sitter här och skrattar för mig själv... vissa personer man pratar med hör inte vad jag säger och deras svar är så otroligt roliga... kan inte vara lätt att bli gammal och höra illa.

Imorgon kommer min älskling från Borås... vad jag har längtat efter henne... ska bli kul att umgås lite.

Nu ska jag ut på en liten promenad!

Kommentarer
Postat av: ila

Grattis till T-shirten - vad kul/Kram Ingela

2009-08-07 @ 01:51:26
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0