Min dotters syster

2009-08-10 @ 22:13:41
Igår efter jobbet fick jag en sån lust att hälsa på Divan på hennes jobb...

Hoppade av vagnen i närheten av hennes jobb och promenerade i sakta mak bort till restaurangen där hon jobbar. Gud vad längesen det var som jag faktiskt gick i centrala stan...

Det är så fint!

Stod och tittade på min dotter en stund utifrån innan jag gick in... hon hade håret uppsatt, var lagom sminkad och hade restaurangens blus på sig och ett långt förkläde som räckte nästan ner till fötterna... så fin! Hon såg mig inte förrän jag kom in...

Divan blev jätteglad att se mig och jag gav henne en bamsekram mitt i restaurangen ... kunde inte stanna så länge för de hade knökat med folk och flickstackarn var nog ganska så stressad.

En stund efter att jag gått därifrån fick jag ett sms som löd...

Kul att se dig!! Va nära på att börja gråta när du krama mig... Kul att du titta in, blev jätteglad! Puss, älskar dig.
Alla på jobbet trodde att du var min syster.

Haha! Så det trodde de...  och så var jag bara en gammal mamma, men lite smickrad blir man ju!

Älskar dig min blomma!

Kommentarer
Postat av: amanda

SV: tack så mycke! DU GJORDE MIN DAG :D

2009-08-10 @ 22:30:21
URL: http://amouthfullofwords.blogg.se/
Postat av: nathali

:D mammmiii

2009-08-10 @ 23:09:07
Postat av: ila

Snacka om både kärleksförklaring och komplimang...

Kram Ingela

2009-08-11 @ 01:48:20
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: ia

Ohhh... det bara värmer i min kropp.. UNDERBART!!

2009-08-11 @ 07:39:37
URL: http://iassida.blogspot.com/
Postat av: only me

gullig dotter :)



klart man blir glad för såna komplimanger ler ibland råkar jag ut för att de tror ajg e äldste dotterns kompis, mest när vi e på sjukhuset. som när vi var på samtal inför operationen och när läkaren pratat färdigt frågar han dottern om inte hennes mamma ska komma. hmm jag e ju här... hehe



2009-08-11 @ 11:33:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Only me: Ja man råkar ut för lite smålustiga saker ibland. Hihi... när jag var på bb för att föda barn sist (hände faktiskt båda de sista gångerna) så trodde de att det var mitt första barn... :/

Och så hade jag en granne där vi bodde förut som i flera år trodde att de stora barnen var mina småsyskon som hela tiden kom på besök. Man kan ju undra var de har ögonen någonstans!

2009-08-11 @ 12:50:47
Postat av: only me

Hehe inte lätt att placera det rätt.. fast jag har ju upplevt motsatta oxå.. att folk trott att jag varit mamma till mina småsyskon :s var inte så kul haha...



var när mina stora var små... o visserligen skiljer det bara 4år mellanm in yngsta syster o min äldste son och 7år mellan den nästyngsta systern.. men iaf... att vara 19 o så tror de att jag var mamma till en på 10 hehe. men var väl för att jag tog hand om dem så mkt o alltid var med dem hoppas jag...

2009-08-11 @ 14:45:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: malin

Älskade fina ungar, att de inte själva vet hur fina de är! Ömmande dunkande modershjärta som sväller av stolthet!Blir rörd till liten tår. En kärlek större än allt!



Kram Ma

2009-08-11 @ 15:30:14
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Lairama

Samma sak händer mig också ibland.

Brukar dansa fram lite glatt efter sådana kommentarer.

2009-08-11 @ 16:59:31
URL: http://lairama.wordpress.com
Postat av: Singelpappans

Så underbart det måste känts... :-)



Blir så glad för din skull!



kram


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0