Och så var solen åter...

2009-08-01 @ 12:14:37
... och varmt är det också! Ungarna är ute och leker på gården...

Jag och lillebror är inne än så länge... känner mig så rastlös, jag vill ordna och greja men orken vill inte infinna sig. Det verkar vara så att det bara är jag som vill ha ordning...

Har precis avnjutit en kopp kaffe i solen på balkongen. Så skönt... lite fläktande!

Mina fina margeruiter på balkongen börjar att se riktigt usla ut... tror att de har fått för mycket vatten den sista tiden, så se om de återhämtar sig eller om det kanske är dags för en lite mer höstaktig blomma att ta över.

Japp, jag är redan inne på hösten... kanske för att hösten nog är min favorit årstid. Alla vackra färger...

Men det ska vara en lång och solig höst... då är det som vackrast! Med lite brittsommar i september...

I morgon ska jag jobba... och ingen barnvakt har jag! Oj oj oj ett sånt besvär man har...

Kommentarer
Postat av: only me

varje årstid har ju lite av sin tjusning.. hmm ja kanske inte vintern här nere längre hehe...men jag håller också hösten som favorit =)

2009-08-01 @ 17:00:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0