Saknar min blomma!

2009-08-27 @ 11:31:29
    

Min blomma är så upptagen med än det ena än det andra... saknar henne enormt mycket... men hon är ju vuxen nu och har fullt upp med sitt eget liv... jobb, hem, kompisar och nöjen. Jag får mina små kärlekssamtal och sms då och då... och det nöjer jag mig med. Fastän det är svårt...

Gud vad det är jobbigt när barnen blir stora och börja leva sina egna liv... tror jag lider av separationsångest!

Varför kan man inte bara snabbt och enkelt acceptera att man inte längre är viktigast för dem? Det är inte så att man vill hejda dem i sina liv... utan bara finnas kvar en smula... men det gör man nog... fastän det inte märks så mycket.

Alla måste leva på sitt sätt och lära sig genom sina misstag... det enda man kan göra är att bara finnas där och ta emot ifall de faller, trösta och stödja om det behövs... glädjas med dem i framgångar och mest av allt bara fortsätta att visa dem sin kärlek... för det blir man aldrig för stor för!

Love you gumman! Stor puuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Vacker tös!

2009-08-27 @ 18:42:17
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: värstinnan

fast mig saknar du aldrig:o.. bara dom andra tre sakerna:(..

2009-08-27 @ 21:53:38
Postat av: Mimia

Värstinnan: Dig hinner jag ju inte sakna på samma sätt, du är ju här nästan hela tiden!

2009-08-27 @ 22:10:29

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0