Svettigt värre...

2009-08-07 @ 19:47:04
... att städa i den här värmen! Puh...

Efter jobbet skyndade jag till stan för att möta väninnan som kom med tåget från Borås. Vi hade planerat att tillbringa ett par timmar ihop innan hon gav sig av till en annan kompis här i närheten som hon ska tillbringa helgen hos.

Vi strosade runt lite och åt en glass... väl hemma satt vi och pratade och tog en kopp kaffe, sen dök hennes tonåringar upp för att hämta sin lillasyster som skulle sova med dem hos deras pappa.

När väninnan gett sig iväg satte jag igång med städandet... är inte riktigt klar än... det blir jag väl aldrig! Fy farao... tror det ser ut här hemma precis som jag känner mig inuti... bara ett stort KAOS!

Resten av familjen är på intågande nu... de har varit och grillat vid sjön... solat, badat och haft det skönt!

Nu ska jag steka pannkakor till kvällsmat åt mina små änglar!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0