Undrar hur mycket...

2009-08-12 @ 22:06:27
... jobb det kommer att bli framöver nu! Snart är ju sommaren slut...

Det är väl dags att sätta igång och söka jobb igen... tråkigt... men det är väl det jag måste göra om inte jag får något fast där jag jobbar nu. Jag trivs ju och det går bra...
Fast förvaltningen har inga resursers just nu... kan i alla fall glädja mig för att ett par av de andra flyttar till andra städer och då borde det ju bli lite mer jobb.

Sen har jag dessutom blivit nästan lovad att få vara med på två utbildningar under hösten... den ena gäller trafikledningen och det verkar spännande. Även på trafikledningen behöver de vikarier...

Fast det skulle kanske vara bättre att jobba lite närmare hem...

Få se vad som händer!

AF och akassan ger jag i alla fall inte mycket för...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0