Endast tomtemamman är vaken...

2009-12-20 @ 02:07:04
...och tyst det är i huset!

Så härligt... fast tv:n står på och för oväsen.

Är så trött att ögonen går i kors på mig... ska alldeles strax krypa i säng. Eller ja... krypa ska jag väl inte göra, utan jag går dit och lägger mig.

I morgon kommer mamma och pappa hit och lämnar småtjejernas födelsedagspresenter... hm... en månad sent, men vad säger man... bättre sent än aldrig!

De ska få var sin julklänning...

Ska bli så spännande att se vad mamma har valt för slags klänningar... och om även brorsdottern kommer att ha en likadan på sig på julafton.

I morgon ska jag gå på date... hihi!

Nu blir det nana kudden...

Lille Bror börjar bli så stor... en duktig och redig kille! Go och snäll... har lust att äta upp honom!

    
        (choklad runt hela munnen och i munnen... han ser nöjd ut!)

Kommentarer
Postat av: vilsen

Skickar bara en hälsning...:)

och varma kramar!

Katarina

2009-12-20 @ 09:01:46
Postat av: Odile

Ha så roligt på dejten, hoppas det går bra :)

GOD JUL :D

2009-12-20 @ 17:26:15
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Åh vad snällt sagt, tack så mycket:)!

Ser att du har lagt till koden för snöflingorna, tror någonting blivit fel dock, de faller inte neråt.. Vad konstigt... Undrar vad det kan bero på. Du kan alltid föröska göra om det från början och se om det fungerar då:)



Ha en trevlig dag!

2009-12-21 @ 05:39:19
URL: http://najnaah.com
Postat av: Mimia

Odile: Det var en mycket trevlig date! :)

Och behövlig...

2009-12-21 @ 10:51:45

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0