Fortfarande vackert ute...

2009-12-03 @ 14:56:32
... och idag har jag min nya fina blus på mig!

Tog på mig den svarta idag... trivs verkligen med den jättemycket... vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Men då var den ett bra köp i alla fall. Och någorlunda billigt också!

Ofta när jag köper kläder så använder jag dem inte med en gång... ibland kan vissa saker hänga i garderoben i nästan ett år innan jag börjar att använda dem... vet inte varför men det är som att jag måste vänja mig vid dem först.

Kanske är det så att jag impulsköper dem och egentligen inte tycker att den stilen passar mig... men sen när det har hängt där i garderoben ett tag så har jag vant mig vid det... och kan börja att använda det!

Tokigt va?!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0