I morgon är året till ända...

2009-12-30 @ 20:29:25
... och vad har då hänt under det gångna året?

Det största och bästa är att ekonomin har blivit något bättre mot vad den var innan.
Det sämsta är att jag har haft mindre tid för barnen med resultat att de har blivit ännu stökigare än vad de var innan.

Året började med att Divan flyttade tillbaka till Sverige, vilket gjorde mig mycket glad!
Lill Maran konfirmerades i våras.
Prinsen tog körkort och köpte bil.
Både Divan och Prinsen flyttade hemifrån.

Ungarna hade en dunderkul sommar enligt dem själva... de var både hos min väninna i Borås, hos morbror vid havet, på Brattön med grannfamiljen och hos mormor och morfar på Orust. De badade, fångade krabbor och åkte båt!

Det känns som att jag har kommit lite närmare mina föräldrar... med åldern tinar de upp!
Har saknat bästa vännen extra mycket det här året. Det är jobbigt att bo så långt ifrån varandra, men vi har haft ett par glada stunder tillsammans hos varandra under året. Jag är glad att hon inte drabbades av en allvarligare stroke!

Jag själv har börjat att se en del saker på ett annat sätt... har väl inte mått så jättebra i år varken fysiskt eller psykiskt... men skam den som ger sig!

Jag gör inga nyårslöften mer än ett hemligt som jag och döttrarna delar... lill Maran och Värstinnan. Men till nästa år ska jag koncentrera mig mer på hur jag själv mår och försöka hinna med mig själv lite mer... även om jag vet att det inte kommer att bli lätt!

Jag tycker att alla år man lever och har hälsan är bra år! Sen spelar inte resten så stor roll...





Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka kloka ord, känner igen det där med att föräldrarna tinar upp när de blir äldre....



Vill önska dig ett riktigt gott slut och ett gott nytt fyllt av glädje och roliga stunder....



Kram

Susanne

2009-12-31 @ 11:17:55
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0