Idag känns det bättre...

2009-12-12 @ 12:53:44
Nu har jag lugnat ner mig lite! Jag har i två dagar varit jätteorolig, nervös och ledsen... men nu är det bättre!

Min älskade väninna fick en stroke... som tur var så var det en lättare sådan. Efter två dagar på sjukuset är hon nu hemma på permission. I morgon ska hon tillbaka dit för fortsatt provtagning.

Hon har inte fått några men mer än att det har drabbat hennes syn... och det är inte så lite det heller!

                                
"Livet kan ändras på en sekund"

(Detta skrev min väninna till mig i ett sms innan hon ens visste att hon drabbats av stroke)

Varje sekund är värdefull... egentligen borde man kanske tänka på det lite oftare och försöka ta tillvara var dag på bästa sätt
.

Eller varför inte... använda ett uttryck som verkar vara ganska så populärt just nu:

                          "Don't dream your life away, live your dreams"

Kanske något man borde prova på innan det är försent!

Kommentarer
Postat av: only me

skönt att hon klarade sig då...



ja man är nog inte alltid tillräckligt tacksam och rädd om det man har... fast man försöker

2009-12-14 @ 11:38:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: ildiko

hehe jag komm på det att jag skrev fel inlägg eller svarade på fel ,men det blir aldrig räcker med dom små orden som dom är bara tre ..... JAG ÄLSKAR DIG ....

2009-12-15 @ 00:47:26
Postat av: ildiko

Å jag ville bara säga jag har glömt att ringa dig eller du som skulle ringa mig? eller hur var det nu ?

vilket fall som helst , jag måst ganska ok , jag skall till en gänom munnne undersökning till mitt hjärta , dom vill komma nermre till sanningen :) vill jag inte jag har ett större hjärtat som dom alla andra normala folk :) fast jag vistte redan utan ultraljud hehe , idag dom gjörde halskärrls röntgent eller ultra ljud ( du vet ugnen ) med en ct kamera ....... konstrats medel osv , kortisson behandling å allt , jag tål inte jod , varför inte händer med mig allt detta :)

Svär stikken ä r jag också , efter 10 stick vägrade jag att räkna 5 nollar vi tala rom nu :)



men men alla har sin last i lvet jag har nog fler :)



Jag skall träffa med ett läkare som heter neurolog , sympatisk kille , men ha sa att han blir inte snäll mot mig , ja sa jaja , få vi väl se .....



Imorgonen idag skall jag tillbaka , till kl 8.00 rena fram å tilbaka , jag trodde jag kan sova bättre hemma , jo sätt o vis , men jag kan inte somna ,,, jag är lite skraj för morgonen , så är det , kramiz min vän , jag hör av mig om morgonenn , få jag komma hemm eller inte , den som lever få se , ....... heheh jag ser inte hehe, men lever jeeeeeeeeee

2009-12-15 @ 00:55:13
Postat av: ildiko

måst = mår; gänom = genom ;svär= svår;

2009-12-15 @ 00:59:49
Postat av: Mimia

Ildiko: JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ! Szeretlek nagyon nagyon! Du är min syrra min mamma mitt allt...

Hjälp vad snurrigt du skriver... gå och lägg dig istället! Puss



Ringer efter jobbet!

2009-12-15 @ 14:14:05
Postat av: ildiko

hehe jag snyrrigt hehe



jag tycker det perfekt hehe :) ok ok inte mitt i natten , mina tankar gå som det går , jag vill berättta allt , så blir det som det blir , kramiz gumman jag älskar dig syrran :)



kram ILdi

2009-12-16 @ 18:55:03

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0