Jag klarade mig helskinnad...

2009-12-27 @ 15:23:48
Inte en endaste skråma fick jag av gamarna i julrean!

Jag inhandlade min kofta som fanns kvar i säkert förvar... plus en blus, en tjocktröja och en stickad sjal (lite kärringvarning där)... plus ett par långbyxor till lill Fan.

Kalaset gick på 755:- (skulle ha blivit 1430:- om det inte varit rea). För mig som brukar shoppa när det är 50% på rean... hihi... så var detta inte särskilt fyndigt! Men väl värt pengarna...

Två barn hade rymt iväg under tiden jag var ute... Prinsessan kunde inte hålla sig utan var tvungen att springa iväg till bästa kompisen som fått SIMS 3 i julklapp. Lill Fan stack iväg till storasyster Divan... hon har honom som daglig gäst nu när hon bor så nära. Bara det inte blir för jobbigt för henne så...

Lille Bror sover sen middag och lill Prinsessan tittar på barnkanalen och pratar för sig själv. Lill Maran speglar sig och väntar på att vi tillsammans ska börja med middagen... idag blir det moussaka eller muskaka som grannbarnen säger.

Värstinnan är hos the Man... och Prinsen är hemma hos sig.

Önskar att de var här allihop... på söndagsmiddag!

Divan kommer i alla fall hit med lill Fan sen...

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej !!!!

Wow,kul du klarade av rean !!!!!

här börjar inte rean, förrän den 2 januari.......och inte ens då är priserna så uphetsande, direkt......så det får nog vara för min del.....

Hoppas allt är väl med dig......Önskar dig ett gott nytt år !!!!!

Kram,Monica

2009-12-28 @ 12:18:30
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0