Nu är jag med...

2009-12-03 @ 23:32:45
... och tävlar igen!




Den här gången är det på
Susannes blogg... och  man tävlar om en almanacka. Det skulle vara jättekul att ha en personlig almanacka. Jag som är en riktigt snurrig mamma och har en massa saker att hålla reda på skulle vara jätteglad om jag hade en sån fin almanacka.

Har sett att det har blivit allt populärare att designa sin egen privata almanacka. En kul grej även att ge bort som julklapp eller present.

Nu får jag hålla tummarna hårt och hoppas att jag vinner en... hihi!



Kommentarer
Postat av: Diana

Men oj, 8 barn.... Jag blir impad. Jag har fullt upp med 2 st :-) Klockan är 23.42 och jag måste sova. Men jag spar din adress, ska bli intressant att läsa din blogg. Och den va jättefin!!

God natt!!

2009-12-03 @ 23:43:40
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar!



Susanne

2009-12-04 @ 08:25:58
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0