Som paralyserad

2009-12-02 @ 12:03:00
Efter en natt med zero sömn och en massa smärta i hela kroppen... jag kunde inte ens vända mig om i sängen för det kändes som att jag skulle vrida av kroppen på mitten... exakt som om halva kroppen, nederdelen då närmare bestämt är förlamad. Jag klarar att vända på överkroppen men inte på underkroppen.

Efter detta konstaterande är det då dags att sätta igång med tvätten... och tvätt finns det... i stora högar!

För det är ju så jättesvårt för de två arbetslösa i mitt hushåll att hjälpa till även med sånt. Det gör mitt riktigt ont i hjärtat att de skulle behöva offra sig och ta hand om tvätten...

Stackare vi låter dem sova hela dagarna istället!

Det är en underbart vacker dag idag! Breathtaking! Tänk vad mycket lite sol och frost kan göra åt naturen...

Vill gå ut och fotografera... istället för att tvätta, men nej det går ju inte! Vi måste ju ha rena kläder att ta på oss...

Lite senare kanske...

I morgon ska småbarnen på sina kontroller på bvc... de som vi missade på grund av förkylning för ungefär 2 veckor sen...
Så det lär bli en stressig morgon imorgon... först upp och skicka de andra till skolan, sen göra i ordning småttingarna, gå på Bvc besöket och sedan hem och lämna ungarna och iväg till jobbet, för att jobba till 21.

Blir en lång dag!


Kommentarer
Postat av: Siv

Ja men exakt....varför låta andra pina sig med den roliga tvätten, bäst vi gör det själv...eller hur.

Här finns fyra otvättade korgar och en mamma som inte har lust att ta i den. Men jag vet att det "är mitt jobb". Ha en fin dag, längesedan sist jag var in hos dig :)

2009-12-02 @ 12:48:05
URL: http://meromoss.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Det är tur du är en Supermom så du klarar av att rodda med allt och alla på en och samma gång. Mammor borde fan ha nobelpriset!



kram

2009-12-02 @ 13:32:09
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Ingela

Vad julfint du har gjort det!! :)

2009-12-02 @ 17:17:22
URL: http://trebarnslandet.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0