Datanörd

2009-02-04 @ 17:28:05
Ibland känns det som om folk kanske får den uppfattningen att man sitter vid datorn hela tiden när man är hemma. Men så är det faktiskt inte...

Ofta står datorn på... för det är alltid någon som vill använda den. Jag slinker ner på stolen då och då och skriver ett inlägg eller letar efter annat.

Men ofta har jag en mängd andra saker på gång samtidigt! Som under det förra inlägget... jag duschade lilleman mitt i det hela, somnade honom och la honom. Kokade potatis och byggde lego med lillan! Plus att jag vek tvätt!

Nu är det dags för lite käk!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag var sååååå lycklig för att snön vräkte ner men nu har det redan slutat! Jag ville ju ha massor :) jag har godkänt dig på msn!

2009-02-04 @ 18:02:18
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Asfaltmamman

Haha, åh jisse vad jag känner igen mig...Datorn på jämt, och ikväll var det verkligen till att fara som en skottspole mellan matlagningen, tvättandet, plockandet, datorn (för att andas tre minuter), ut med hunden, hinna se ett favortiprogram på TV:n och packa lunchlåda till imorgon. För att inte tala om uppdatering från Lilltjejen på SL-besöket med klassen, läget i klassen, läxhjälp, updatering på läget på 4H-gården och Lilltjejens hjälpledarkurs. Känner mig lite grann som en urvriden trasa, men bara till hälften. Än är det krut i Asfalten.



Hoppas maten smakade bra! Ska snart skriva ett inlägg inklusive bilder om vår middag i betongen ikväll.



Hälsningar/Asfalten

2009-02-04 @ 23:04:39
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Singelpappan

Det är väl det som är skillnaden mellan kvinnor och män.Ni kan göra flera saker samtidigt. ;-)



När jag sitter vid datorn så sitter jag vid datorn och har fullt upp med det.

Postat av: Therese

God morgon! Hur mår ni alla idag? Har snön stannat? Här är det alldeles slabbigt och smälter för fullt! Sååå trist! Kram

2009-02-05 @ 12:36:19
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0