Idag har jag jobbat min sista dag på KappAhl.

2009-01-09 @ 15:31:18
Så nu ska jag vara HELT arbetslös... hur nu det kommer att kännas!

Pratade med min chef på morgonen och vi sa liksom adjö... sen efter en stund ringde hon igen och bad mig om jag kunde komma dit på måndag och visa runt och instruera den nya personalen... hon ville att jag skulle instruera henne precis hur jag gått tillväga i mitt arbete då butikschefen varit så nöjd med mig... sen önskade hon mig lycka till och sa att jag var välkommen tillbaka så fort jag önskade det! Låter ju bra!

Men från och med nu ska jag inte vara så mesig och nöja mig med vad som helst, nu ska jag göra det JAG vill göra och mår bra av att göra och som intresserar MIG...

Gjorde en visit på AF idag för att få en ny handlingsplan och nya datum då jag ska redovisa sökta jobb... gick snabbt och lätt och de krånglade inte som de verkar kunna göra ibland.

Fredag igen!

Kommentarer
Postat av: Sexbarnsmamman

Grattis!

Att gå den väg hjärtat leder en på- är viktigt. Att finnas där inspiration, kreativitet och engegemang får gro.



TAck för receptet! Och apropå kulturer...då menar jag två familje-kulturer. Hur mycket ska man hjälpa till/ vem behöver vad och när etc...



Det går bra ska tilläggas, barnen trivs och är trygga. Men dock..det är en utmaning.

2009-01-09 @ 18:00:11
URL: http://barnsmamman.blogg.se/
Postat av: LeahAnne

Hej. Snubblade över din blogg bokstavligen. Har du helt slutat blogga på AB?



Du gör helt rätt i att satsa på dig själv. Så länge du mår bra är det bara köra på.



LeahAnne

2009-01-09 @ 18:04:46
Postat av: mimia

LeahAnne: Bloggen på AB finns kvar men jag skriver bara där ibland!

2009-01-09 @ 18:38:11
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0