Jag är så duktig...

2009-01-27 @ 15:09:12
En mönsterelev... haha!

Igår var det dags för kurs på AF igen... Vi hade fått en massa hemläxa förra gången, en del skull vi lämna in skriftligt.
Jag mailade uppgiften till handledaren i söndags kväll... för min skrivare fungerar inte!

Vi gick igenom de andra uppgifterna på kursen och det var inte direkt många som hade gjort dem...
Handledaren sa inte ett ord om inlämningsuppgiften... jaha tänkte jag... så viktig var den... jag hade alltså jobbat i onödan... grr!

När kursen var slut och vi redan hade tagit på oss ytterkläderna för att gå sa handledaren plötsligt: "Ja, och alla ni som inte lämnat in den skriftliga uppgiften kommer tillbaka hit inom två timmar och lämnar in den, annars är jag tvungen att meddela a-kassan"

Det gick ett sus genom gruppen och protesterna började höras... puh... då hade jag gjort rätt i alla fall!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0