Pysseldag

2009-01-13 @ 19:51:31
Idag har Divan och jag pysslat hemma... plockat bort granen och andra julsaker, städat kryddhyllan och en massa annat smått och gott. Jag älskar när hon är hemma för hon pushar mig att ta itu med saker som jag aldrig får gjort annars!

Potatisgratäng med kycklingfilé blev det till middag... till det hade vi istället för någon sås lite creme fraiche med soltorkad tomat och basilika i. Så gott!
Prinsen var här och åt med oss...

Divan var med Prinsessan på baletträning och maken är med lill Fan på brottningen nu. Bebben har precis somnat och lill Prinsessan är på god väg.

Nu blir det mys med levande ljus och gott thé...

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Du är ju jätteduktig. Har du gått nån kurs? Men va skoj. Det hade ju varit roligt att sälja en valp till er så kan man ju se bilder på bloggen när blir stor =) Kram

2009-01-13 @ 21:39:21
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Singelpappan

Låter som ni haft det mysigt! Här blev det bara rester idag...

Trevlig kväll! :-)

Postat av: En dansös dagbok

TAck kul nån läser dem, jag tror ibland att jag bloggar helt för mig själv haha.

Jag hade också velat gå nån sån kurs men de är antingen så dyra eller så är kursbeskrivningen luddig. Jo det är klart det är mkt pengar. Det tåls att funderas på. Kram

2009-01-14 @ 00:26:21
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Baby M

Mysig dag låter det som.. det är så mycket mysigare när man kan plocka och pilla tillsammans =)



Kramar

2009-01-14 @ 08:08:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26728

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0